Alla inlägg den 31 december 2012

Av Annika Skoog - 31 december 2012 11:31

Känner att jag vill skriva här på årets sista dag, nyårsafton är lite speciell, ut med det gamla in med det nya, ett nytt oskrivet blad framför oss, vi vet inte vad det nya året har att bjuda på, hoppas på mycket glädje och fina minnen, men jag har lite oro för att året kommer att innehålla tråkiga händselser med. Hoppas att det innehåller mest glädje.


Nyårsafton är fest och god mat i goa vänners lag och så har det sett ut i olika konstellationer för oss och även innan jag träffade Henrik. Kommer ihåg Milleniumskiftet där vi åt i stort sett från 19:00 till 23:30.........Vi hade en kock med i vårt "gäng" då och han lagade sju olika rätter, så gott!! Ingen hade tid att dricka för mycket, alla var så inne i maten och vad han hade lagat för gott och vad nästa rätt skulle bli...........Sen skålade vi in den nya milleniumet nere vid hamnen, mysigt! Kommer också ihåg en gång under mitten på 90-talet då jag blev liggande i hög feber/influensa och bara låg å kollade TV och orkade inte göra ett skit.........Kändes lite som en vanlig dag tills alla raketer fyrades av, men men det är nog enda gången jag har varit sjuk på nyår.......


Ser fram emot att träffa goa vänner i kväll, Ritva och Thomas och några andra, vi är bjudna till deras grannar, Emilia och Rickard och vi skulle bli 12 vuxna och 10 barn, rejält gäng. Ser fram emot det, det ska bli jätteskoj! Kul och att vara i min hemstad, Sölvesborg!


Önskar alla fina läsare Ett riktigt Gott Nytt År! Må solen lysa över Er alla!


Kram //A


n

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards