Alla inlägg den 14 december 2012

Av Annika Skoog - 14 december 2012 20:51

Berätta om ett foto som någon annan har tagit på dig........


Kom på ett ständigt återkommande under slutet av 1980-talet och under nästan hela 1990-talet, det var jag med näsan i en kaffekopp. Det togs alltid foton på kalas, jag lyckades alltid dricka kaffe med koppen i munnen och med näsan i koppen på ALLA foton....... Det var olika fotografer, föräldrarna, systern, kusinerna, morbrorn, eller morbrorns fru/kusinernas fruar......... Jag kan ju inte påstå att jag var så bra på fotot, men lite kul var det.


Efter avslutad arbetsdag och hämtning av barn styrde vi kosan mot Norje/Sölvesborg för den årliga bakningen av grisar. Nu luktar man som ett helt gatukök, dessa flotyrkokas men är sååååå goda!


Nu ska mina två i säng, det börjar bli lite gnälligt!


//A

Av Annika Skoog - 14 december 2012 20:39

Berätta om någon favoritsak i ditt hem.....


Jag gillar min tavla från Miljögården som jag hittade på "loppis",  jag har den i vårt kök och den är ganska stor 50*50 cm. Det är en stor kaffekopp på och det står "Coffee" med stora bokstäver. Den är snygg och stilren och passar i vårt hus.


Gårdagen på jobb var lugn, vi har många barn sjuka fortfarande. Vi fick en del gjort av det vi inte hinner med annars, förberett inför de nya barnen som börjar efter jul.


Hämtade barn, hämtade skräpmat på Mc Donalds, jag åt lite nyttigt:) lämnade Hugo hos pappan på jobb, Lovisa följde med mig på kören. Först övade vi inför midnattssmässan på julafton som kommer att bli sååå fin, med stämningsfulla sånger och fint. Därefter övade vi till vår julkonsert den 20/12, den kommer att bli fin den med. Lite glögg och fika efter körövningens slut. Ganska trötta stöp vi i säng, jag skulle eg. ha packat inför Norjebesök i helgen, men orkade inte......... ZZZZZzzzzz Däravinget bloggat förrän idag!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards