Alla inlägg den 11 december 2012

Av Annika Skoog - 11 december 2012 21:46

Mina framtidsdrömmar....


Berättar nog inte om alla drömmar jag har. Men att vi alla ska få vara friska och må bra är ju dröm nr 1. Hoppas kunna utvecklas inom mitt yrke, eller inom något annat område. Vill uppleva mycket, i form av nya platser, nya människor, och gamla vänner. Hoppas också på storvinst någongång, det hade varit väldigt trevligt! Ny bil(välbehövligt) och lite "husfix" ingår också i mina framtidsdrömmar!


Skolbussarna gick inte idag, var nästan värre snöstorm i går, jaja.......Hugo och Lovisa var med mig på jobb idag, vilket de tyckte var roligt. Vi har mycket barn sjuka på avdelningen där jag jobbar, så vi har ganska lugnt.


Ledig eftermiddag i dag med, vi bakade pepparkakor och jag gjorde pepparkakshus till barnen och deras kusiner, det brukar vara uppskattat:)


Nu är denna kvinnan trött, ska stryka Hugos stjärngosselinne för förskoleklassen går lucia i morgon bitti, sen hänga tvätta och en dusch på det. Efter det kryper jag nog ner ZZZzzzzzz


Jag fick byta till en mattare röd färg på bloggen för en läsare upplevde den andra som för skarp, hoppas denna blir bättre:)

//A


Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards