Alla inlägg den 10 december 2012

Av Annika Skoog - 10 december 2012 22:22

Vad finns i din väska.....


Ja det mesta som man behöver.........Plånbok, Almanacka, cd skiva, bindor, tuggummi, jobbenycklar, pennor, läppglans, lypsyl,  usb minne,  kvitton, lappar,  hårspary, första hjälpen låda(mini), alcogel,


Spännande att ta sig till stan/jobb i morse, snöade och blåste och vägen mellan Herrestad och Ystad är mindre trevlig när det blåser och snöar(som alla de mindre vägarna är här nere), med snö som for runt och över vägen, samt bilar som låg nästan ända inne i bakluckan, samt en idiotomkörning, är jag inte alls förvånad över att det händer olyckor när det är halt.........en bil i diket på Öjaslätten med. Jag kom både till och från jobb trots att det snöade ungefär hela dagen.


Ledig eftermiddag och skottade av gården, mötte barnen vid bussen i snöstormen. Jag tog belsutet att inte köra till ridskolan under eftermiddagen när jag såg hur vägen såg ut och busschauffören sa att det var tur att han låg bakom plogbilen annars hade han inte kommit fram.


Jag och barnen bakade lussebullar och några saffranskransar och längder, mysigt med full snöstorm utanför, perfekt dag för bak:)


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards