Alla inlägg under december 2010

Av Annika Skoog - 31 december 2010 09:29

Godmorgon!

Ja nu sitter man här på årets sista dag, vart tog 2010 vägen? Tiden går alldeles för fort, är det tecken på ålderdom månne??? Hm!

Ska strax ge mig på att göra efterrätten inför kvällen, det blir pannacotta, med vit choklad, garnerat med bär och jordgubbar doppade i vit choklad, mumma!

Sambon å sonen ska bege sig in till den stora hamnstaden Ystad för inköp av en stor fyrverkeripjäs, det brukar bli en sådan som står på marken och skjuter upp färgglada kulor i ett sprakande färgspel. Annars beger vi oss till hamnen framåt midnatt för att se på cityföreningens fyrverkeri, tillsammans med Familjen. M som vi firar tillsammans med.


Önskar mina läsare ett riktigt Gott Nytt År!!!


/Annika 

Av Annika Skoog - 30 december 2010 12:40

  

Här kommer årets julkort från Familjen Ohlsson/Skoog.

Tack Anki för att du fotograferar så bra.

Fortsätter att experimentera med min blogg........

Av Annika Skoog - 30 december 2010 11:34

Har redan fått min första kommentar på bloggen. Kuuuul!

Har mixtrat lite med inloggning, ändring av lösen mm, nu tror jag att jag ska ha full koll...... tror jag.

Jag kanske tillockmed lägger upp lite blider......... avancerat för att vara mig, känner mig inte så tekniskt kunnnig! Jaja, får väl återgå till ordnigen här.

 

/Annika

Av Annika Skoog - 30 december 2010 10:56

Hejsan!

Jag tänkte att jag skulle starta en blogg, de flesta verkar ha en, så jag med tänkte jag. Jag är ganska van skrivare, skrivit dagbok sedan 12-års åldern, men jag lovar er att allt som skrivs där, kommer inte att skrivas om här :-)

 

Skulle vara kul om jag fick några läsare, tycker själv att det är roligt att läsa andras bloggar, men jag är själv dålig på att lämna kommentarer.

 

Denna dagen består mest av  att tvätta, fixa lite härhemma, och i em ska jag å svägerskan handla maten inför nyår. Återkommer lite senare idag, kanske.

 

/Annika 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards