Alla inlägg den 6 december 2012

Av Annika Skoog - 6 december 2012 20:38

Berätta om bloggarna jag läser.....

Några stycken:

Elins blogg (där jag snodde denna julkalendern förra året)

Emelie med mera (har handlat lite smycken av henne)

Jennie Berghult, Lolle Berghult, trevliga tjejer från Sölvesborg

Sanna Tullsson-Sundström (bott grannar)

Johannas (syster till Elin)

Janina (från Sölvesborg)

Petra (från Sölvesborg)

Pernilla (från Sölvesborg)

Elisabeth(från Umeå)

Lite kändisbloggar till och från, känner att de är lite för glamorösa för min del........Lite mer verklig vardag känns mer intressant att läsa om.....


Ja denna dagen har jag fått tillbaka min Tassimo, jippi! Eller jag fick en ny, antagligen inte lönt att laga..........


Kräksjuka har vi på jobbet, jätteörke! Två barn som kräkt på stället idag, och Lovisa här hemma! Än så länge bara en gång för hennes del, åt lite och det har inte kommit upp........Hoppas jag slipper kräkas, så äckligt! Handsprit och vitpepparkorn, kanske en snaps med???? Ta död på alla äckliga bakterier.

Nä en Lattemachiato nu, mumma!


Grattis till min kära vän Inna, fyller stort i dag! Grattis!


//A





Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards