Alla inlägg den 16 december 2012

Av Annika Skoog - 16 december 2012 21:36

Berätta om hur jag var som liten.....


Det är nog inte jag som skulle berätta det, min mamma eller någon annan vuxen som träffade mig som barn har nog bättre koll på det....... Snäll och lydig.......Men ganska "krävande", ville vara med och tyckte om att hjälpa till. Bestämmande mot en del av mina kompisar och talade om vad de skulle göra, och ibland fick de inte gå hem för mig. Fy vad taskigt! (vet att vid ett tillfälle höll jag för dörren, hoppas den tjejen inte har fått några men efter det), men de jag var bestämmande mot ville komma och leka flera gånger så jättebestämmande var jag nog inte då........

Iskolan var jag blyg och gillade inte att stå i centrum, all redovisning eller att prata inför klassen var pest och pina. Tur att man har arbetat bort den blygheten i dag och prata inför en större grupp är inte så farligt!


Dagen har varit bra, trots dimma, slask och töväder. Tradigt nu om all snön ska försvinna, hoppas vi får ha lite snö kvar till julafton! Jag var i Ritvas mysiga butik "Murarebackens inredning & antik", charmiga gamla saker, även nya med gammal stil, där var mycket man ville ha! Barnen träffade Hannes och Elvira, jag och Ritva kunde dricka en kopp kaffe och få en mysig pratstund, hoppas att vi kan träffas snart framöver!


Hemfärd i tjock dimma, inget kul, dålig sikt men hem kom vi!


Jobba tre dagar till, sedan ledigt!!! Två korta dagar sen en lång, därefter fixa en massa inför jul, samt njuta och koppla av med!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards