Alla inlägg den 18 december 2012

Av Annika Skoog - 18 december 2012 16:26

En plats jag måste besöka innan jag dör......


Känner att det är många, vill till Italien, vill till Australien och Nya Zeeland, Gotland och Skelleftebygden......


Ledig eftermiddag i dag med, julmusiken spelar på Spotify, slagit in julklappar, pepparkaksbak, barnen garnerat sina pepparkakshjärtan, tända ljus, mysigt! Ev sätter jag ihop pepparkakshusen i kväll.........


Jobba i morgon med bara, dock till 17:00............Sedan är jag julledig, skönt och mycket välbehövligt!! Njuta och umgås!


//A

Av Annika Skoog - 18 december 2012 16:08

Berätta  om  hur en perfekt dag ser ut........


Glömde att skriva igår såg jag...... En perfekt dag för mig är utan stress, jag ska hinna med många saker, jag gillar att vara effektiv, känner ofta när jag ska göra olika saker på en ledig dag att jag inte hann med det eller det........Borde istället tänka på det jag hann istället....... En perfekt dag fortsätter med fika med vänner, eller familjen och umgås över en god middag och ett glas rött med de man tycker om. Lugn och ro med mycket kärlek!


Efter avslutad dag i går var jag hemma och fixade lite, känner att julledigheten är nära nu. Avslutning på Lovisas ridning, sedan hemmamys.


Julkorten börjar trilla in, trevligt!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards