Alla inlägg under juni 2016

Av Annika Skoog - 19 juni 2016 22:13

Nej det är jätteslängesedan, en hel månad. Men denna våren har varit helt för mycket av allt, jag har helt enkelt inte haft varken tid eller lust att blogga. Nu kommer en gnällig och negativ del i bloggen. Vill du inte läsa, scrolla ner några rader. Jag brukar ju för det mesta fokusera på det posiiva men det har varit massor i form av utvecklingssamtal på jobb/hitta tider/skriva/fixa/tänka på detta/gör det/ring dit/chef sjukskriven, det får till följd att vi inte har haft någon som kan ta de viktiga besluten samt peka med hela handen/avslutningar handboll/scouter/Lovisas klass/Hugoas klass/mitt jobb/Skapa & Sjung/Utflykter/Kommaihåg viktiga datum/Begravning/Bouppteckning/Tömma lägenhet/Resa Skellefteå T å R/hålla koll och fixa om det behövs kompletteras uppgifter till bouppteckningen/körsång/träff med gamla kören/kalas/grön flagg på jobb/Lovisa tandreglerare* xantal ggr/tandställning/sedan allt annat på det/socialt liv/tvätt/mat/städ/trädgård......... Kanske inte så konstigt att min kropp sa stopp redan i påskas, är inne på tredje omgången magkatarr sedan mars............... Nu börjar jag se slutet i tunneln, veckan som kommer har vi INGET på kvällarna. Ser bara fram emot en härlig midsommar med bästa vännerna från Sölvesborg, äta gott, dricka gott och bara umgås och koppla av.


Nu var det slut på det negativa, nu blickar vi framåt och snart, ja om 21 jobbedagar har jag semester, så skönt det ska bli. Har ju mina tre dagar i vecka 27, ons-fre, då det är Sölvesborg/Killebom. Längtar redan.


Förra helgen var vi i Norje, Sweden Rock Festival, alltid kul att komma dit och se lilla Norje leva upp. Massor med folk, vi hade trevligt hos Mommo med lite grillfest. Hade även träff med fd. jobbekompisar från Klockskogen. Trevligt att träffa Fredrik och Linda, hoppas det blir hela gänget med Inna med på Killebom, dvs. FILA (FredrikInnaLindaAnnika)


Denna helgen har vi bara varit hemma, skönt och mycket välbehövligt. Var på Marinan med kollegorna i fredags, alltid kul, mycket skratt.

Hunnit med en garderobsröjning/putsat fönsterna och tvättat/bytt gardiner/gräsklipp, nöjd. Lite fix inför midsommar med.


Nu strax ZZZZZzzz, sedan en fyradagars jobbevecka framför mig, gillas.


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards