Alla inlägg under maj 2017

Av Annika Skoog - 31 maj 2017 20:24

Ja finns här någon som läser? Jag hoppas ju det, och jag kollade besöksstatistiken och jag såg att jag har fortfarande besökare på sidan. Tack för det. Jag har verkligen inte haft någon lust alls till att skriva här. Har funderat fram och tillbaka OM jag ska ha bloggen kvar. Jag tycker ju om att skriva, så den får nog vara kvar. Ska hitta den rutinen att skriva lite oftare, såg att jag inte  skrivit sedan februari.


Vad har då hänt sedan sist? Jag är tillbaka och jobbar på full tid, dvs. 100% igen. Jag känner mig pigg, även om i skrivande stund så har "trötthetenislutetavterminen" börjat slå till. Jobbat full tid sedan i slutet av februari. Lite sjukdomar, förkylning och influensa hann vi med då också. Seg förkylning och hosta, som höll i sig i fyra veckor, trodde det hade blivit bihåleinflammation, men det var det inte. Segt som tusan var det......


Lovisa och Hugo har fyllt år, de börjar bli stora och är rätt självgående. Tiden går så snabbt känner jag. Nyss satt man där med det lilla knytet, nu tar de bussen själv till stan........


Haft en del framträdanden med vår kör, "Margaritas kören". Kul och vårt stora var ju nu i maj på Scala med Bror-Tommy. Härligt och roligt! Vi avslutade den kvällen med fest, vin och mat. Härlig gemensam avslutning på den kvällen.


Vi firade påsk i Hilleröd, Danmark. Hugos lag handbollscup. Jag kände inte alls för detta, dels tycker jag att påsken är en skön högtid med mycket ledigt utan en massa krav, dels är jag inte jätteintresserad av handboll.......Men det blev långt över förväntan. Trevligt och avkopplande. Vi umgicks lite med ett annat föräldrapar, lite öl/vin ett par av kvällarna, vi gick ut och åt en kväll. Det bästa var ju att Hugos lag vann hela cupen och kom hem med ett guld.


Sedan rullar ju veckorna på, med allt vad det innebär med jobb/skola/aktiviter/fix/ och just nu ser jag fram emot den stundande semestern. Räknade precis ut att jag ska jobba 20 dagar till. Det känns rätt skönt!


På återseende!

//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards