Direktlänk till inlägg 17 december 2017

Lucka 17

Av Annika Skoog - 17 december 2017 22:17

Vad är du beroende av.....


Ja nu kommer bekännelsen om vilka laster man har. Jag är beroende av Kaffe, Bubbelvatten, gärna med citrus, skriva även om jag inte är så flitig bloggare numera så har jag ett behov av att skriva, skriver dagbok och har gjort det sedan jag var 12 år, mina nära vänner, min familj.


Haft en skön helg hos mamma. Vi har bakat, ätit gott, varit i Sölvesborg, träffat vänner. Körde inom Kristianstad på vägen hem och handlade lite. Väl hemma blev det pepparkaksbak och granen blev uppburen och klädd.


Veckan som kommer jobbar jag måndag och tisdag, sedan blir det ledigt för min del. Kommer att jobba några mellandagar samt ledig någon. Så fort detta året har gått känns det som, snart nytt år och nya erfarenheter. En vecka kvar till julafton, och jag tänker att det är massa som ska göras, men jag har det under kontroll, hoppas jag.


Hoppas du haft en bra tredje advent!

//A



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Skoog - 30 december 2018 15:37

Såg i "flödet" att det var åtta år sedan jag startade denna bloggen, men jag måste ju medge att detta året har varit det sämsta i antalet inlägg . Såg att jag inte bloggat sedan i april, kanske ska försöka skriva en gång/månad. Jag vet ju att det är ...

Av Annika Skoog - 16 april 2018 21:27

Våren kom visst av sig litegrand förra veckan. Det började bra i måndags med strålande sol och ljumma vindar, bara tunna överdragsbyxor och en fleece. Men resten av veckan har jag haft thermobyxor, fleece, vinterjackan, mössa och vantar och nästan fr...

Av Annika Skoog - 8 april 2018 20:19

Äntligen är våren här, nästan helt ofattbart att det var snöstorm för en vecka sedan.......... Både i dag och i går satt jag ute en stund på trappan (har inte fått ut trädgårdsmöblerna än). Riktigt härligt och varmt om "snudan", och det riktigt lukta...

Av Annika Skoog - 4 april 2018 21:16

Haft en väldigt trevlig och intensiv påskhelg. Men en påskhelg helt i min smak. Vänträffar, släkträffar, god mat, en rätt kravlös högtid och massor med ledigt. I år blev det ingen påskcup i Hilleröd för killarna i Hugos lag. De satsar längre fram för...

Av Annika Skoog - 25 mars 2018 21:34

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra känner jag, förra gången jag skrev var den 14 januari.....två månader sedan......... Undrar i fall det finns några läsare kvar????? Jag har full förståelse i fall ni har tröttnat, det händer i...

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards