Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Annika Skoog - 23 juni 2011 18:19

Det gillas kan jag tala om. Kändes välbehövligt med. Vaknade med nackspärr, inte så trevligt, men tog en värktablett, så nu är smärtan ok!


Vi var och handlade ganska tidigt, strax innan klockan tio. Men det var gott om folk på Willys, och färskpotatisen var nästan slut....... Men en sak undrar jag över, vad är det med "pangschisar" som gör att de: 1. Parkerar på familjeparkeringarna, eller bredvid parkeringsrutorna  2: Alltid ställer sig mitt i vägen så att ingen kommer fram 3: Alltid handlar när alla andra handlar........  Ja ja nu fick jag handlat inför midsommar och jag känner mig nöjd med det.


Hem och fixade lite. På eftermiddagen kom kära kollegan Nicole, och ena dottern Mirelle på fika och babbel. Trevligt som alltid!


Nu har jag fortsatt att fixa inför morgondagen då bästa vännerna från Sölvesborg kommer hit. Det gillas! Hålla alla tummar för uppehållsväder!


Lite mat nu!

Sen plantera blommor


Ha en skön kväll!

/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards