Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Annika Skoog - 15 juni 2011 19:36

Ja onsdag kväll, jobbat till fem, mannen jobbade över så jag hämtade barnen, handlade och fixade middag. Nu sitter man här lite lagom seg efter avslutad arbetsdag.


Gårdagen var det fullt upp. Öppnade för en kollega, var på jobb 06:15, ZZZZzzzz. Uppe vid fem, drack kaffe och läste tidningen. Det lugnet som infinner sig så tidigt på morgonen är ganska skönt, resten av familjen sover som stockar, det är bara jag, soluppgången, kaffet och tidningen. Fullt upp på jobb med de sista portfoliorna, vi har tre kvar, min kollega och jag......


Körde till Lovisas ( å Hugos) förskola och träffade Lovisas lärare som hon ska ha i förskoleklassen till hösten. Jag har träffat henne innan, då vi gjorde praktik på Edvinshem samtidigt, hon verkade jättegullig. Men det känns som de helt plötsligt har blivit stora, börja skolan och åka buss vissa dagar (ja vi bor på landet).


Därefter till stan igen, först lämnade jag Lovisa hos farmorn och farfarn, finns risk för att hon tar över hos logopeden annars, som den ansvarstagande storasystern hon är.......... Hugo till logoped, han hade gjorde framsteg igen med "K"  å "G". Bra Hugo! Hämtade Lovisa och fikade hos F Å F.

Handlade presenter som barnen ska ha med sig på kalas på söndag. Hugo ska på två kalas, och Lovisa ska på ett kalas som två av hennes "dagis" kompisar har.


Avslutade gårdagen med övning i Öja kyrka inför tordagens konsert. Sommarsånger i Öja kyrka 16/6 19:00, alla är hjärtligt välkomna! Avslutning på denna terminen, och avtackning av Louise, som ska arbeta i en annan församling och vi får tillbaka Paula, som startade vår lilla kör!


Idag har vi haft förberedelser till vår fest på torsdag, då vi ska ha avslutningsfest för alla Hajarna. Spännande, men lite att fixa med.


Börjar bli nedräkning inför semestern, i morgon ska jag jobba 17 dagar till jag ska ha fem veckors semester, gott!!


Ha en fortsatt skön kväll

/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards