Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Annika Skoog - 10 juni 2011 14:33

Ja det gör ju inte ont med lite ledigt igen. Kort vecka även denna.


Kören i går kväll, och övning inför sommarkvällssångerna den 16/6  Öja Kyrka. Det blir nog bra, även om vissa går väldigt högt i sopranstämman. Tur att jag har en säker sopran bredvid mig, eller en hög sopran. Får lita på Louise (kantor) och hon säger att det klingar fint, även om det känns som om luften går ur en ibland. Men med en kör med för närvarande bara fyra stycken i.......... Ja det går inte att mygla direkt........


Slutat tidigt idag, är hemma och packar inför kort visit på Sweden Rock festival i lilla Norje, där jag är uppväxt, där man sprungit på "ängen" med hunden och cyklat, gått, där är det rockfestival. Det är ganska mäktigt, i en by med ca 1000 invånare, där invaderas den av över 30 000 rockare under dessa dagar, medge att det är ganska häftigt! Vi har dock inga biljetter, vi brukar åka dit ändå, Susanne med barn är där, och träffa föräldrarna och en  och annan släkting, det brukar vara kul!


 I kväll ska jag hem till Jessica på ett glas rosé, somrigt! Därefter blir det Store Thor med två andra tjejer, Marita och Malin. Catarina har tyvärr blvit sjuk så hon kan inte föja med, krya på dig! Alltid trevligt att bara sitta och äta lite, babbla, skratta och ha "tjejsnack".  Ja så har väl denna helgen rullat på den med. Snart semester, räknade för lite kul att jag ska jobba 20 dagar till, sen är det semester!! Jippi!!


Ha en underbart trevlig helg!


/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards