Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Annika Skoog - 1 juni 2011 22:27

Å det ska bli sååååååååå skönt! Jobbade länge idag, och körde och handlade efter jobb. Farmor & Farfar hämtade Hugo & Lovisa, så för deras del blev det ett besök i Nybro, och stranden. Bad, och flera gånger fika, den är ett av de viktigaste enl. mina barn. VAD vi ska ha med och fika, NÄR ska vi fika och HUR OFTA ska vi fika på stranden är återkommande för Lovisa & Hugo.


Jag och barnen stannade på MC Donalds innan vi körde hem från stan. Nödlösning i bland. Hem och duschade dem och fick dem i säng. Jag städade av vår husvagn efter vintern. Vi får ju främmat i morgon, Min syster Susanne, om hon vill sova där tänkte jag att den kunde vara städad. Till midsommar kommer Fam. Lidström, och sover över och Susanne och barnen kommer vecka 32.


I morgon är det dags för mig och Susanne att gå på SPA, vi längtar!! Jag vann ju i vintras, och nu är det äntligen dags. Fint väder har de lovat under helgen med, det gillas!! Återkommer i helgen eller efter!


Hoppas ni med har långledigt!! NJUUUUUUUUT!!

/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards