Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Annika Skoog - 21 juni 2011 22:14

Blev det på eftermiddagen eftersom jag slutade tidigt (13:00). Mannen och barnen hade varit med farfarn på fm (de är lediga), de åt sen lunch när jag kom hem. Jag passade på att köra ner till Österlenkryddor för att fixa en present till en släkting som fyller år senare i sommar. Där finns massor med goda kryddor i alla sorter och smaker, perfekt presentaffär. Eller om man ska bort till vänner, och man vill ha något med sig finns där allt möjligt bra "gebortpresenter".


Klippte gräset, och röjde mer bland ogräs. Fick bort en stor hög med gamla grenar och löv. Trodde jag skulle hinna att plantera mina sommarblommor som jag köpte igår. Får fixa i morgonkväll med. Vi hann med en runda till Bo Ohlssons med, en ny vaxduk till utebordet blev det, med fina turkosa blommor.


Höll på till klockan var över 21:00 ikväll, skön kväll var det. Lagom varmt för att jobba i trädgården i.


Ska röja lite i köket innan jag kryper till sängs med en bok jag har köpt som jag har hört talas mycket om: En ängel till låns, skriven av en tjej från Sölvesborg som förlorade sitt barn i cancer, otroligt gripande!


Jobba i morgon med, sen ledigt i fem dagar. Gott! njuta!


/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards