Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Annika Skoog - 8 juni 2011 20:16

......Men jag/vi har haft sköna dagar. Har uppdaterat på facebook, men jag har inte hunnit/orkat blogga.

Som sagt fem lediga dagar blev det, åh vilket undebart väder vi fick, alla fem dagarna!


Susanne (syster) kom hit på torsdagen. Vi hade bokat SPA hela dagen. Jag vann ju ett presentkort i Ystad Allehandas tävling, melodiskrapet. Nu i dag blev det SPA. Så underbart skönt och framförallt avkopplande detta var. Vi gick omkring i våra badrockar och morgontofflor och bara mös. Fri frukt å nötter och vatten. Lite i bubbelpoolen, bastu, isvak, varm pool. Lunch(ingick) ute, och till och från låg vi på soldäck. Vi hade även bokat massage, vilket var en perfekt avslutning på dagen. Väl hemma väntade grillat, och ett gott rött!


Susanne var här även fredag och lördag. Så fredagen blev det lite shopping/lunch i stan. Efter det blev det stranden i Nybro, en härlig eftermiddag. Barnen badade, det gjorde inte vi, hy ka! God mat på uteplatsen här hemma på kvällen. Sambon har polerat Susannes bil, så den blir så blank å fiiiin! 

Stranden även lördag, gott gott! Grillat på uteplatsen även denna kväll, så härligt!


Susanne körde hem söndag, och för vår del blev det ännu en stranden dag. Efter avslutad dag blev det biltvätt och gräsklipp.


Måndagen, vår nationaldag blev också ledigt. Lite Bo Ohlsson tur, och senare kom Jessica ut för lite pizzakväll på uteplatsen.


Slutade tidigt igår, fint väder och stranden. Tillockmed jag badade......... Ja jag gillar ju att bada, men då måste det var minst 20 grader, och det var det igår. Jag mätte, och termometern låg i länge, där vattnet gick upp till midjan, så det måste ju stämma.......


Ja det var min vecka, mycket slappe! Gott!


/Annika



Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards