Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Annika Skoog - 30 mars 2011 22:31

Tänkte bara blogga lite först.

Fy vad jag har varit trött efter vi ställde om klockan i helgen. Jag börjar nog bli gammal........ Har aldrig reagerat innan på att vi ställt om varken till sommar eller vinstertid, men detta är ju löjligt! Gick ut till brevlådan i måndags morse som en zombie, med grus i ögonen och skulle hämta in tidningen. Resten av dagen gick som ett töcken, kände mig helt seg och trött. Hört fler som reagerat på  att vi ställt om klockan. Varför kan vi inte ha sommartid året om??


Utevecka på jobb, vädret har väl varit sådär hitintills...... Men de har lovat riktigt härligt vårväder till helgen, det gillas.


Gårdagen slutade jag tidigt, och ingenting inplanerat. Det blev lite lek för barnens del hos Oscar, Adam å Edvin, medans jag å Marie drack lite kaffe. En trevlig em.  Lika trött idag, hoppas det vänder snart.


Ikväll var det kören och vi sjöng sångerna vi ska sjunga Annandag Påsk, Lovisa var med idag eftersom pappan å Hugo var i garaget. Å ja jag tycker fortfarande att påsksångerna inte är de roligaste att sjunga. Ja ja, det kommer andra sånger nu framöver, sommarsånger. Hoppas på lite som vi sjöng förra sommaren, lite Björn å Benny, Kristina från Duvemåla. Nä nu ska jag krypa ner i sängen å dra täcket över huvudet, rätt nöjd med denna dagen.


Sov gott alla

/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards