Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Annika Skoog - 23 mars 2011 21:25

Godkväll på Er!

Som jag skrev i söndagskväll, att jag inte kunde logga in på FB via appen i min Iphone. Ja men det är väl ingenting att hetsa upp sig för tänker en del.........

Nej det är det i och för sig inte.........MEN nu har jag skaffat en Iphone och den har vissa funktioner, som ska underlätta och då ska det banne mig fungera. Denna gången tog jag bort appen, stängde av telefonen, satte i gång den igen. Bytte lösen till FB (för sjuttioåttonde gången ungefär), tankade hem Fb appen igen. Jaaaaa det funkade, helt otroligt, det måste bero på det fina lösen jag valde.......

Ja ja nog om det, Fb gör lite som den vill i alla fall. Ser inte alla kommentarer å mina egna statusuppdateringar på min sida....... Jo ibland gör jag det, jaja nog om detta.


Härlig solig dag, vi har varit ute i omgångar. Men ljuvligt, trots att det har blåst. Jag och kollegan N hade olika matteuppdrag för barnen ute idag. De fick ett varsitt kort där det tillexempel stod: Hämta en pinne som är lika lång som din hand, eller hämta ett löv med runda kanter........ barnen gillar detta mycket. Jobbat till 17:00, hem lagat mat, tagit det lugnt och nu sitter jag här nöjd med denna dagen!


I morgon är en annan dag.


/Annika


Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards