Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Annika Skoog - 6 mars 2011 18:13

Hej på Er!

Ytterligare en söndag har svischat förbi, förmiddagen ägnades mest åt att fixa med min "ajfon". Att det ska vara så meckigt att fixa ett konto så att man kan ladda ner s.k appar. Fick inte rätt med att man kunde markera "none" i kreditkortsrutan. Fick inte fram det, men idag lyckades jag. Skam den som ger sig........ Så nu har jag en väl fungerande "Ajfon". Så mkt mer än det blev inte gjort under fm......


Sen frukost innebär sen lunch, efter det i väg med Lovisa till bowlingkalas. Ossian en av bästa kompisarna har fyllt sex år. Efter viss tvekan, tyckte hon att det var roligt. Tvekandet kanske hade och göra med att hon endast kände Ossian, och en kille till.........


Handlat, och tvättat bilbusen, så smutsig. Det var tillockmed kö till biltvätten. Fler som hade samma tanke som mig. Nu puttrar en fläskfilégryta på spisen. Sen duscha å natta barn, sen slänga sig i soffan och kolla på Solsidan. Undrar va den gode Ove Sundberg tänker hitta på idag, eller vad han tänker snylta sig till??


Ha en fortsatt bra söndag, vänner.

/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards