Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Annika Skoog - 8 mars 2011 16:37

Hejsan!

Tisdagar slutar jag klockan ett. Oftast har jag eftermiddagen bokad, så också idag. Hämtade barnen, sen tillbaka till stan igen. Hade tid på bilprovningen kl 14:00, och det är ju alltid lika roligt=not. Trivs så bra med min Renault Megane Scenic, trots att den har några år på nacken nu. Då kan man ju inte begära blankt papper på bilprovningen. Det var bara när jag hade min gamla Volvo, även kallad "Helge", den körde jag igenom besiktningen med blankt papper flera gånger. Denna gången var det rost i tröskellåda, samt en spindelled som det var glapp i. Sambon, och svärfar är "bilmeckare", så det blir till att svetsa som sambon sa. Så det är jag otroligt tacksam för, att jag slipper lämna in bilen på verkstad. Får kanske så småningom leta efter en nyare bil......


Det blev en runda på stan med. Jag hade sett en snygg jeanskjol, så det fick det bli, samt en snygg tunika, den på rea bara 100 kr. Lite handlat, och lite gardinsökande, fast utan resultat. Nu är vi hemma med allt, så det får bli snabeldraken, tvätta och laga mat. Sen är jag ganska nöjd med denna dagen.


På tal om ingenting, nu är vi ganska många från vår klass anmälda till klassfesten 9 april. Det gillas! Det ska bli väldigt kul att träffa alla igen!


/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards