Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Annika Skoog - 3 mars 2011 19:50

Godkväll alla

Jag blir så glad att det varje dag är läsare på min blogg. Det gör min dag. Att människor vill läsa vad jag skriver. KUL!


Det som var mindre kul var ju att Hugo borjade kräkas sent i går kväll, och höll på till någon gång mitt i natten. Stackare, och detta när man ska fylla år. Höll på att tvätta lakan, kudde, täcke, handdukar i natt ZZZZZzzzzzz. Det är så typiskt, bestämt att farmor & farfar skulle hämta honom & Lovisa på em. Fika, handla tårta och kalasa här hemma hos oss sen........


Henrik har vabbat idag, men redan i morse var Hugo mycket piggare. Sjöng, och gav honom paket, han var så nöjd. Han fick ju sin efterlängtade polislegolastbil......

Under dagen har han varit pigg, och ätit. Så han kunde bli firad. Farmor & Farfar kom och hade med sig tårta. Hugo hade bestämt mat, hamburgare. Han fick kort med posten, tack mormor & morfar, Berit & Bo, Eskil & Monica, och våra bästa vänner: Familjen Lidström.  Så Hugos dag blev bra trots kräket i natt. Skönt. Jag vabbar i morgon, eftersom jag predikar 48 timmarsregeln får jag väl även praktisera den........ Återhämtardag i morgon.


/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards