Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Annika Skoog - 5 mars 2011 22:54

Godkväll mina vänner.....


Idag var det dax för att köra till Växjö(Öjaby) för att fira min kära syster, och sonen. Kom i väg strax innan klockan tio och efter att vi har kört ca tio minuter/en kvart klagar Lovisa på att hon har ont i magen, tar fram en påse och kräks........ HM! Jag det var ju bara för henne och pappan och vara hemma från kalaset idag. Med tanke på att Hugo har kräkt häromnatten, och 20 mil i bil enkel resa, tack men nej tack.......... Hämtade mormor & morfar i Norje på vägen upp.


En trevlig dag hos systern med god mat och umgås och träffas lite, det är ju inte varje vecka vi träffas om vi säger så........ Ringde även hem till sambon, och hos Lovisa var det ngt tillfälligt, för hon var hur pigg som helst, och hade ätit under dagen, så om det var kräksjuka eller tillfällig kräkning.......det vet inte jag.


Det blir heldag när vi kör till Växjö, hemma igen 22.00, Hugo sovit i stort sett hela vägen, bra att han kan sova när vi åker så långt.


Kalas i morgon Lovisa ska till en kompis, annars blir det nog en lugn dag.


God natt, sov gott

/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards