Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Annika Skoog - 10 mars 2011 19:24

Hej på er alla!

Blir lika glad när jag kollar statistiken, ingen dag som det har varit noll besök här!


Vilket jäkla väder det har varit idag, storm och regn. Inget vidare alls, våren kom liksom av sig. Jag har varit "Nyponfröken" idag eftersom Nypons personal var på föreläsning. Synd att vädret inte var det bästa.


Glömde att skriva i söndags att ni alla skulle titta på Wallander: Prästen. Jag skrev det på facebook. En inspelning som jag hastigt och lustigt blev tillfrågad om. Filmteamet var på Tingsrätten i Ystad och spelade in, sambon jobbar där och hade kört inom på eftermiddagen. Då behövde de två kriminalvårdare (vårdare som arbetar på fängelset). Sambon jobbde innan på fängelset, så hem å hittade hans gamla kläder. Sen fick han tag på en riktig kriminalvårdare. Så det blev inspelning en hel dag i mitten av mars 2009. Ganska intressant att se hur de gör film, och hur lång tid det tar. Först skulle vi bara vakta den åtalade, men när han gick till attack mot sin advokat, fick vi göra ett ingripande........ Men man ska nog veta om att det är jag, för annars missar man det helt.


Skönt med fredag i morgon, slutar tidigt! Har lite att uträtta i em, lite å fixa på stan. Sen fredagsstäda, så att man kan njuta av helg å ha fredagsmys, somna på soffan...........


/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards