Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Annika Skoog - 11 mars 2011 18:08

Hejsan!

En kort uppdatering här. Har fått samma problem med FB igen , att mina senaste inlägg inte syns på min profil, eller mina kommentarer. Har bytt lösen, men det verkar inte hjälpa. Ska testa och inte länka direkt från bloggen till FB, det hjälpte förra gången.


En härlig dag på jobb har det varit. Jag å kollegan N har haft en mysig dag med barnen. Vi hade syhörna, och det var flest killar som sydde, helt inne i sina dukar. Barnen har varit ganska uppspelta, men det är ju fredag, eller beror det på något annat, vem vet?


Kom hem, och upptäckte att jag hade inga husnycklar med mig, grrrrrrr. Körde innan man å barn idag. Så det blev en runda till stan igen, och hämta mannens nycklar. Städat, nu snart dax för ädelost fläskfilé, och ett glas vitt för ovanlighetens skull (en öppnad box sedan kalaset här för några veckor sen)


Trevlig helg kära vänner


/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards