Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Annika Skoog - 10 februari 2011 18:41

Uppdatering av sonens ev. vattkoppor, det är inga ev. vattkoppor, det är vattkoppor. De har blivit fler under dagen, dock inte megamånga, men det kommer en här å en där. Under eftermiddagen bäddade han ner sig på soffan, med filt. Kollade tempen 38,5. Inte jättemycket men feber dock! Nu väntar VAB för mig å sambon i drygt en vecka kan jag tänka mig.


Dottern däremot var pigg och har varit en stund på förskolan. Hon hade varit lite ur form till och från under dagen, lättretad och lite gnällig. Kanske kanske har vi tur och det blir vattkoppor för henne med nu de närmaste dagarna. Får ta dagliga kollen ikväll när hon ska lägga sig.......


I morgon ska jag på mammografi för första gången, lite nervöst, kanske gör det ont, men det är bra att kolla upp, trots att jag känner mig lite gammal efter att ha fått kallelsen.........


/Annika

VAB

Av Annika Skoog - 10 februari 2011 08:03

Godmorgon....

Jag vabbar för Hugo har nog vattkoppor. Han har inte jättemånga prickar, men några fler än i går. Han känns lite varm och han verkar slö. Det blir nog att bädda på soffan för honom, och titta på tv/film, samt dricka mycket. Lovisa har inga prickar(än), och hon ville till kompisarna på förskolan och leka lite. Det får bli ca 9-15 ungefär, det blir lagom. För Hugos skull, så han kan vila och ev. sova lite under dagen. 


Jag får nog sluta att blogga halvsittandes i soffan om kvällarna, jag lyckas alltid numera komma åt fel knapp som gör texten jätte stor, sen blir den pytteliten när jag väl publicerat inlägget......... Lite typiskt mig


Vi får leta fler prickar under dagen......... Återkommer....


/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards