Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Annika Skoog - 11 februari 2011 12:44

Började dagen med att köra in till Ystad för att gå på mammografi för första gången, lite nervöst. Jag hade sett en mammografiröntgenmaskin (heter det så?) på bild/tv, och den ser ju lite grotesk ut. Lite obehagligt var det ju, men det går så snabbt, som tur är. Sista bilden fick tas om, och då drog det i ena bröstet, aj, aj. Men samtidigt tycker jag att det är bra att man blir kallad till olika undersökningar där cancer eller andra sjukdomar kan upptäckas innan det är för sent! Om 1½ år är det dags att "klämma" dem igen........


Sonen och hans vattkoppor, ja de är betydligt fler idag. Men han tar det med ro, klagar inte och de kliar inte säger han. Ingen feber idag, kanske kommer framåt eftermiddagen/kvällen? Dottern ville vara hemma från förskolan idag, ev. är det ngt på gång som jag skrev går? Gnälligt, och världen rasar samman med jämna mellanrum.


  

Hugo med sina vattkoppor, ryggen ser likadan ut, samt massor i pannan!


Nähä, ska försöka att städa lite här, tvättar gör jag mest hela tiden........


Uppdaterar kanske senare i kväll, ha en trevlig helg, kära läsare!


/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards