Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Annika Skoog - 12 februari 2011 10:09

Undrar vad fasen som har hänt med FB? Jag skrev det igår med, men fick mest tips om hur man skulle ändra i inställningarna så att jag kunde se alla mina vänners statusuppdateringar........ Ja det ser jag ju..... (den inställningen hade jag)

Det som är problemet är att ifall jag skriver en statusuppdatering, så syns den bara i nyhetsflödet, där alla mina vänners statusuppdateringar också syns. Går jag in på min egen profilsida, är flera av mina senaste statusuppdateringar inte med......... Inte heller kommentarer som jag har skrivit. Loggar jag ur, och loggar in igen, då funkar det????? Men det ska man väl inte behöva göra. Efter jag har varit inne och klickat lite, kommenterat lite, så är det likadant igen. GRRRRRRRRR!


Omjag har skrivit en kommentar/svar och ni inte ser den, så är det nått strul med FB, är det någon annan som har samma problem??


Jaja, härliga lördag och soligt. Vi får gå ut i em, efter lunch å städning. Det blev bara tvätt, å spel, TV med barnen i går........


Hugo får fler å fler prickar varje dag, allmänt kallad "Pricken" nu.


//Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards