Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Annika Skoog - 27 februari 2011 16:27

Hejsan alla glada, ja å alla ni andra med!


Ja det blev en Iphone. Jag å Hugo körde till stan och skulle fixa presenter till barnkalasen som de är bjudna till, det blev legosaker. Praktiskt och bra. Det blev då även ett Elgigantenbesök, och jag kunde förlänga mitt abonnemang from i morgon, och jag kunde då även byta telefon. I morgon em är det simskola, så på tisdag ska jag hämta min Iphone, jag kommer antagligen sitta och vara lika okontaktbar som mina barn är när de sitter och spelar Nintendo DS. Jag får se om jag kommer att skapa behovet av en Iphone, men jag tror att behovet kommer att infinna sig.


Snart matdags, kassler å potatisgratäng. Sen blir det att tömma en släp med ved som står ute på gården, "Hoggackacka" behöver mat.


Lovisa får vara hemma i morgon med, Henrik vabbar. Sen kan hon återgå tilll förskolan igen på tisdag. Hoppas att vi slipper sjukdomar på ett bra tag nu. Skönt att de fick vattkoppor tillslut, får se hur det går med de som barnen har lekt med ihop om att de också ska få det.......... (verkar lite hoppfullt för familjen. N)


Ny vecka nya utmaningar, utevecka för min del. Det är skönt att vara ute, med rätt kläder, och lager på lager. Hoppas vi slipper blåsten, annars får det gärna vara minusgrader.


/Annika

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards