Alla inlägg den 29 april 2012

Av Annika Skoog - 29 april 2012 21:15

Ja kanske inte för alla, men för många blir det en extra ledig dag i i morgon. För min del blir det kanske lite komp, beroende på hur mycket barn vi har. Sen ledigt på tisdag, sen tre dagar kvar av den kommande veckan. Klippning torsdag, MYCKET välbehövligt, ser inte klok ut i huvudet, helt lurvig och pälsmösseaktig........ Sen på lördag åker jag, och några tjejkompisar till Köpenhamn för dagen, vi tänkte strosa runt, äta smörrebröd, dricka en eller annan öl och bara ha det mysigt.......


I går hade vi en mysig lördag kväll med våra vänner Jessica och Chrille, sonen deras hade redan innan bestämt med sin mormor & morfar om övernattning, så därför kom de utan honom. Mycket skratt, trevligt och bara äta, dricka lite vin/öl, prat och allmänt mys........


Dagen började i stallet med ridning för Lovisa. Hem och fixat, Lovisa och Hugo har lekt med kompisar under eftermiddagen, så jag klippte gräset, låååååångt, klipparen fick jobba på. Så nu efter hämtning av barn, handling, mat sitter man här nyduschad och lite halvseg, det får nog bli lite soffhäng innan jag går upp och lägger mig. Barnen sover, mannen la sig för att läsa(kanske sover han med), det betyder TV:n är min.........Men det finns väl inget vettigt att se......


Trevlig Valborg och första maj!


//A


Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards