Alla inlägg den 20 april 2012

Av Annika Skoog - 20 april 2012 20:20

Jobbat heldag, till 16.30 idag. Planering fm och vi var riktigt effektiva, hann med att förbereda lite till vår kommande fest för våra 2006:or som slutar, fixa olika språkspel, samt "elda", hihi (blir snyggt om man eldar kanterna på papper där man ska skriva något fint.......Jag gillar å elda undra om det bor en liten pyroman i en.....) Det gillas när man hinner med mycket och får undan saker, samtidigt som vi har roligt tillsammans, "Aumen"


Var inne en liten stund på Stjärnan, en av småbarnsavdelningarna för de var ont om folk, jag tog med mina sex Hajbarn, så hjälpte vi till där litegrand. Annars en lugn em, inte så mycket barn.


Sambon hämtade barnen, vi slutade samtidigt. Jag hann med Ohlssons basar och handlade lite att sätta upp på väggarna i hallen, där är lite tomt, nya krokar till badrummet, inom till stan, köpte en lotion som är min favorit, har inte haft den på ett tag, smet in på Kapp Ahl, och "norpade" åt mig två par jeans för drygt 400:-, brukar alltid prova men jag tog en chansning och de passade, gillas....... Sen stod jag i kö hos Nong.......Fler än vi som upptäckt att det är perfekt fredagsmysmat, god och prisvärd! Nudlarna tog slut, han som stod före mig hade lång lista.........."4st av den, två stora, 3 av den osv". När jag hade handlat fanns det ris till cirka tre personer till.......... Skönt att komma hem, thaimat och ett glas rött, snart soffan, gott de e friida:)


Njut av helgen vänner:)


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards