Alla inlägg den 5 april 2012

Av Annika Skoog - 5 april 2012 22:50

Och jag hann inte med att åka till Blåkulla, trots att kvasten var trimmad, hehe......... Jobbade en kort stund, har ju kort dag ändå på torsdagar(7-12:30, och idag jobbade jag 7-10:00), kompade ut för vi hade bara sju barn och alla jobbade. Körde direkt till Willys och handlade till vi ska ha gäster och där var det var boxningsmatch, sanslöst, djungelns lag på parkeringen, folk som björnar sig fram och trängs, eller blir de ståendes när de kommit innanför........Men jag vann, ut kom jag och handlat fick jag gjort. Hem och gjorde lite lunch, och slängde i en maskin tvätt.


Under eftermiddagen har vi satt i hop möbler, puh! men det gick faktiskt smidigt. Vår sängram var klar efter någon timme, och då bestämde vi oss för att då flyttar vi upp i kväll, barnens sängar var redan på plats. Så efter middagen dammsög jag och torkade golven där uppe. Bäddade till barnen, och flyttade upp lite saker, sen fick de själva flytta upp saker, de var eld och lågor kan jag säga.......... Henrik delade på våra sängbottnar, och så la vi i dem i nya sängramen(två sängbottnar och en hel bäddmadrass). Så nu i vårt gamla sovrum ekar det tomt, här är bara datorn kvar. Vi ska bära upp en byrå som kommer från min morfar, och sen ska vi köpa en fåtölj så blir det inte så tomt. Lätt att lägga ut madrasser om någon gäst vill sova över........Det ryktades om bilbana till helgen, när vi ska ha gäster, kusinerna och Hugo och Lovisa, och deras pappor kan jag tänka mig gillar det, men då kan jag och Marie sitta och babbla och dricka lite vin.........


Är så nöjd med dagen trots att jag inte hann städa ordentligt, bara dammsög här nere. Mycket småplock kvar, men barnen sover som grisar där uppe och det lär ju jag jag och barnens pappa göra om någon timme med.......


Glad Påsk på er!!


//A


Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards