Alla inlägg den 4 april 2012

Av Annika Skoog - 4 april 2012 21:21

Har jag idag, ont det gör ont och det känns som om jag var på en jäkla fest igår, med bakis huvudvärk idag, vrider jag för snabbt på skallen hänger inte huvudet med. Det började i går eftermiddag med att jag såg blixtrar och stjärnor och jag tog direkt två migräntabletter, det kändes som om det tog bort det värsta av huvudvärken, den pulserande, skruvstädsfastsättande huvudvärken kom inte(inte under eftermiddagen). Körde hem, lagade lite mat till min familj, jag tog en varma koppen och la mig, kände väl en timme här så har jag nog vilat bort detta.......... Men det blev värre, minsta lilla väsen eller ljud borrade sig in i skallen ännu djupare, barnen (och  sambon) var duktiga och tysta. Huvudvärken blev pulserande, och det kändes som jag satt fast i ett skruvstäd, aj aj och lite lätt illamående.


Vi började dagen med utvecklingssamtal med Lovisa, hon var med en stund och pratade, och sen var vi föräldrar själva. Positivt, hon är skolmogen, duktig och framåt. Känns skönt att höra!


Vi har haft en skön dag med sex Hajbarn idag, mycket pyssel och lite utelek, hy ka vad kallt! tur att det var en lugn dag för mitt huvud har haft en malande huvudvärk och jag har känt mig ljusskänslig, men ok att jobba.


Har städat av där uppe, tog en grovstädning, samt dammsög trappan, och torkade av den. I morgon kort dag, skruva möbler och städa, handla sen njuter vi av påsken...........


Ska kolla lite tv, och kanske sova lite soffan, ungefär en halv halv dag att jobba i morgon, lagom:)


//A



Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards