Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Idag har det varit mycket.....

Av Annika Skoog - 22 maj 2012 23:10

Fullt upp hela dagen. Jobbat hela dagen, härligt uteväder, trots blåst:) Varit i affären med några barn och handlat till avslutningsfesten för 2006 orna. Snart slutar de, och det blir tungt att säga hej då, dessa härliga barn som vi haft hela tiden sedan de var 1 år ungefär.


Hämtade barnen innan vår APT, helt stressigt, mötte upp mannen som inte behövde jobba över så länge. Tillbaka till jobb för APT, och diskussions frågor igrupper, samt lite vanligt att diskutera........ Lite frukt och choklad för en kollega fyller år snart.


Efter APT direkt till Öja kyrka för sångövning. Konsert på torsdag, musikalafton med musik från bland annat "Joseph and the amazing technicolor dreamcoat" (Tim Rice, Andrew Lloyd Webber). Det blir nog bra, kändes bra på övningen idag. Satte det mesta och det hördes bättre för att vi var den andra kören med. Sen fick vi ju lite mat med, gott, gott! Bara för att vi var värda det, gulligt! Det är inte varje dag man sitter i "körkbänken" och äter smörgåstårta, eller står vi dopfunten som några gjorde. Jag behövde inte oroa mig för några blodsockerfall under denna kvällen, med både frukt och choklad, samt goooood smörgåstårta. Då klarar man fint att vara borta från hemmet 08:20-22:00, med så gott både på jobb och i kyrkan!


Hann med att se ett sammandrag från Estelles dop, även om jag inte är superrojalist, så vill man ju ha sett det (så man kan vara med i diskussionerna) 


Sov gott!


//A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Skoog - 30 december 2018 15:37

Såg i "flödet" att det var åtta år sedan jag startade denna bloggen, men jag måste ju medge att detta året har varit det sämsta i antalet inlägg . Såg att jag inte bloggat sedan i april, kanske ska försöka skriva en gång/månad. Jag vet ju att det är ...

Av Annika Skoog - 16 april 2018 21:27

Våren kom visst av sig litegrand förra veckan. Det började bra i måndags med strålande sol och ljumma vindar, bara tunna överdragsbyxor och en fleece. Men resten av veckan har jag haft thermobyxor, fleece, vinterjackan, mössa och vantar och nästan fr...

Av Annika Skoog - 8 april 2018 20:19

Äntligen är våren här, nästan helt ofattbart att det var snöstorm för en vecka sedan.......... Både i dag och i går satt jag ute en stund på trappan (har inte fått ut trädgårdsmöblerna än). Riktigt härligt och varmt om "snudan", och det riktigt lukta...

Av Annika Skoog - 4 april 2018 21:16

Haft en väldigt trevlig och intensiv påskhelg. Men en påskhelg helt i min smak. Vänträffar, släkträffar, god mat, en rätt kravlös högtid och massor med ledigt. I år blev det ingen påskcup i Hilleröd för killarna i Hugos lag. De satsar längre fram för...

Av Annika Skoog - 25 mars 2018 21:34

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra känner jag, förra gången jag skrev var den 14 januari.....två månader sedan......... Undrar i fall det finns några läsare kvar????? Jag har full förståelse i fall ni har tröttnat, det händer i...

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards