Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Annika Skoog - 1 maj 2012 14:36

Går dagen bestod av jobb, men inte så mycket barn, lugnt, kunde jobba in middagen, så lite tidigare blev det. Hem en liten stund, satte mig ute på trappan i solen, så skönt!


Valborg är numera en tradition att kolla på eld med Anki, Simon, Maja och Hugo. Vi satt ute hos dem och grillade korv, klassiskt en valborg, lite vin till mig och Anki, gott! Trevligt och lättsamt! Bestämt till nästa år att vi måste träffas tidigare, blir lite stressigt för bålet tänds redan 20:00 i Nybrostrand. Underbar kväll, nästan helt vindstilla vid havet. Stannade hos oss för att skifta barn (Hugo och Hugo i en bil, Maja och Lovisa i en). Sen ville barnen visa nya rummen, så det blev husvisning, datorfix och Iphonefix, nu har jag äntligen U2's "Vertigo" som ringsignal igen!!! Eller ack den lycka som varar.....Idag när jag förde över musik till min telefon, då försvann ringsignalen.......suck, och nu när jag försökte få in den igen, låste sig itunes, så nu har jag bara musik........Ingen Vertigoringsignal, suck!! Det är lite krångligt och inte helt logiskt med apples produkter........

Har suttit och fixat med detta till och från ungefär halva dagen, suck, suck suck........Varör ska det vara så jäkla krångligt och invecklat?? Inte funkar det att föra över med Bluetooth heller......Mög!


Tvätta och hängt ut, bäddat rent och dammsugit, sovit länge, 09:30 vaknade vi, rena tonårsfasonerna.......... Ska väl göra lite nytta här med, ut en stund igen kanske......

Jobbedag i morgon!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards