Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Annika Skoog - 3 maj 2012 22:46

Ja värmen har kommit och det med besked.........Likadant varje år, inga svalare kläder framme, utan leta fram dem och i barnens fall, vilka kläder passar........(ja det kan ju gälla mig med, tror dock att alla kläder passar). Min sluta tidigt dag, hämtat Hugo, hem och mötte Lovisa  när hon kom med bussen. Upp i garderoben och skulle leta fram mina och barnens sommarkläder, då fick jag inte upp dörren......Lirkade med nyckeln fram och tillbaka........Drog till allt vad jag orkade och bröt av nyckeln, suck! Hittade dock trekvarts till Hugo och kjol till Lovisa. Sambon lyckades lirka upp dörren när han kom hem sen. Suck vad trött jag blir på mig själv......


Vi ska till Köpenhamn på lördag, och jag gjorde ett bra försök till att boka bord på  "Det lille Apotek" Köpenhamns äldsta restaurang, som skulle ha fantastiska smörrebröd. Skickade ett mejl, men tyvärr var det fullt. Ringde till ett annat ställe, men där fick jag luren i örat, för hon hörde inte vad jag sa(otrevligt, tycker jag!).........Jag som ansträngde mig att prata tydligt. Vi får hoppas att vi hittar något annat bra ställe utan bokning, jag blir så trött när man bara vill  boka ett bord för fem personer, så händer det sådana saker. Vi håller tummarna för en mysig dag i Kph ändå!


Äntligen blev jag av med min pälsmössa, jag har inte klippt mig sedan 30/12 2011.....lääääängsedan. Jag måste ha bra hår för det var inte slitet, trots att jag fönar och plattar varje dag......Jag blev så nöjd och tack än en gång för alla fina kommentarer och gilla på FB. Karin, en vän och fd. kollega ville att jag skulle lägga ut ett foto......sen får jag sån fin respons, det värmer, TACK!


Ikväll har jag plockat ner sommarkläder, flyttat ut vinterkläder och långärmat, rensat och flyttat kläder, så nu är jag ganska nöjd. Ska plocka ihop det sista och ta en välbehövlig dusch och krypa ner under täcket, snart helg!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards