Alla inlägg den 12 april 2011

Av Annika Skoog - 12 april 2011 19:35

Men först måste jag skriva oj 11 besökare redan innan jag bloggat, hej på er alla!!


Idag har det regnat här i Ystad nästan hela dagen, ogillar! Vi hade bestämt höga berget, och göra egen mat. Det såg ljust ut när vi gick iväg.......Men när vi lagade maten började det att regna, och det fortsatte när vi skulle äta. Hem till förskolan efter maten och av med alla blöta kläder, in i torkskåpet och sen var vi inne.


Jag hade min lediga eftermiddag idag, först var vi på vernissage på Hugos avdelning, med fika å "bubbel". Sen var vi på badhuset med kusinerna och svägerskan. Härlig em, jag hann och simma 800 meter, sen skulle Lovisa gå på toa, hade tänkt att simma 1000 meter, men det blev nästan. Vi fortsatte att bada och busa och vi var nog i vattnet i två timmar. Lite lagom skrynkliga satte vi oss i bastun, och därefter körde vi hem å åt en varm god tomatsoppa. Nu väntar vi på lite värme i huset, pannan var lite svårstartad ikväll........


Trevlig kväll

/A



Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards