Alla inlägg den 6 april 2011

Av Annika Skoog - 6 april 2011 18:41

Idag fyller min pappa  år, vi ska fira honom på söndag. Kom i alla fall i håg att ringa. Nästa år fyller han 70, ojoj, föräldrarna börjar bli gamla nu. Känns ju som om de alltid ska finnas där. Inte roligt när ens föräldrar börjar bli till åren nu. Jaja man själv är ju numera medelålders.......som min kära vän Ingrid sa sist vi pratades vid........


Dagen har gått fort, jobbat till 17:00, hem lagat middag och nu sitter jag här. Skrev i går på min FB sida vad jag gjort under em, inte för att bevisa nått att jag skulle vara duktig eller så. Mest för kul, en del kommentarer att "Puh jag blir trött bara av att läsa" etc............ Å ändå skriver jag inte ALLT jag gör.........HIHI. Har jag ångan uppe är det lika bra att hålla på för att få lite gjort tycker jag, det blir inte lika mycket gjort idag kan jag säga.


Ja veckan är snart till ända, dagarna går i ett, hinner inte med riktigt. Idag fick vi Lovisas klasslista till förskoleklassen på posten. Det blir nog bra, hon får gå med flertalet från sin nuvarande avdelning, Humlan. Spännande att ha skolbarn till hösten!


Trevlig kväll!

/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards