Alla inlägg den 8 april 2011

Av Annika Skoog - 8 april 2011 19:15

Inget kul alls, nu på eftermiddagen tog det i att blåsa som fasiken....... Haft en supertrevlig dag på jobb, jag å kära kollegan Nicole skapade med barnen. Jag gjorde påskpyssel, se min fb där finns bild, och N gjorde hand och fotavtryck i gips med barnen (vi har tema kroppen). Vi har även fått ett positivt besked idag.......... Trevligt trevligt trevligt


Slutat tidigt, hem och städa å tvätta. Skulle precis starta en maskin, då blev det strömavbrott, grrrrrrrr. Ev. ett träd som blåst ner över en elledning, var utan ström ca 40 min. Sen fick vi strömmen tillbaka igen.


Ser fram emot klasssfesten i morgon, ser alla inlägg på fb om förfester och hur roligt det ska bli. Lite förväntansfull är man ju allt!


Ha en fortsatt trevlig fredagkväll, nu ska vi se vem som sjunger i så ska det låta??

/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards