Alla inlägg den 5 april 2011

Av Annika Skoog - 5 april 2011 17:25

Hej igen. Fick att mejl av bästa vännen Ritva. Hon ska också komma på klassfesten på lördag. Vad roligt. Hon skulle först inte gå, men nu kommer hon med. Båda mina bästa vänner Ingrid å Ritva, å en massa fd klasskompisar. Med kära R, hittar ingen kommentar av dig, vill du kommentera igen?


/A

Av Annika Skoog - 5 april 2011 16:18

Äntligen vår kände i alla fall jag igår!! Redan tidigt på morgonen var det ljuvligt vårigt ute, och på eftermiddagen ville vi bara vara ute kändes det som. Vi gick ut redan efter vi hade ätit på jobb, och stannade ute tills det var dags för att äta mellanmål, och åt det ute gott gott!

Igår blev min bilbuse klar efter att bilprovningen bestämde att den fick för många poäng........ Sambo fixade i helgen å svärfar i går. Blankt papper efter besiktning. Tack å Tack! Nu rullar jag ett år igen, sen får vi se, kanske se sig om efter modell nyare???


Vädret idag var ju mindre kul om man säger så.........Inget vårväder precis, å nu på eftermiddagen regn, gillas ej! Jag och barnen har delat ut inbjudan till deras kalas den 17 april, de ska ha kalas i hop, de har många genensamma kompisar. Utomhus vid fiskebodarna i Nybro, skattjakt och korvgrillning. Det kan nog bli lyckat. Vi var även och handlade vårskor, skor med goretex "skal" kan nog vara kanon till de här två aktiva barnen. Hugo börjar växa om Lovisa i skorna, han hade ½ storlek större än storasyster........ Lite vanlig handling också på hemvägen. Nu elda i "hoggachackamonstret", samt laga mat. Sen är jag nog rätt nöjd med denna dagen........


Det närmar sig med klassfesten, ska bli jättekul Fick meddelande om samåkning från Norje till Sölvesborg på lördag. Det ska ju bli förfest innan klassfesten, kuuuuuul!! Återkommer med rapport efter helgen.


Nä det vara allt för idag från Herrestadsbloggen.

/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards