Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Annika Skoog - 25 mars 2012 21:21

Oj vad helgen har gått snabbt känns det som, dagen i går var vi i Malmö. Hugo å Henrik var på Motormässan och jag och Lovisa var på Ikea, vi gillar Ikea..... Handlade skrivbord, stol, lampor, förvaring till deras rum......... Blev både fika och lite mat där.......Gott och prisvärt! Lastade in allt i bilen (sambon), och jag gick för att hämta Hugo å Lovisa som var på leklandet som finns i varuhuset. Äntligen kunde de vara där, eftersom det har alltid varit fullt när vi har varit där innan.......


Dagen började med ridning för Lovisa efter frukost, helt sega idag........Jag börjar nog bli gammal för jag känner mer och mer av timmen vi har tappat, vet förra året var jag nästan zombieaktig.......

Promenad för mamman blev det idag i skogen, med Lovisa och hästen Basil. Hem och röjde i källaren, det var mycket välbehövligt, det blev en Renault full med skräp och en Volvo, suck vilka lumpesamlare vi är........ Våfflor fick det bli till lunch, och sen bestämde vi oss för att gå och titta på bio. Lorax, jättehärlig film i 3D, rolig, med en bra "story", klart sevärd och barnen gillade den. Sen hem och fixa mat, och plocka in tvätt. Hann  inte med att röja på ovanvåningen:( och städningen uteblev :(     Ja ja man kan inte hinna med allt! Det får bli våningtvåröjning i veckan, plocka ner allt som inte ska vara där(verktyg, verktygsvagn, emballage....)


Hoppas Du haft en skön helg!!


//A


Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards