Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Annika Skoog - 6 mars 2012 22:04

Och lättad är jag idag, nu sedan väggen ramlade sönder i hallen/trappan upp har ju renoveringen här hemma stått stilla igen:(


Men idag har vi haft hjälp här, och sånt imponerar på mig när någon hjälper mig/oss utan att blinka och säger"Det är klart att jag gör det". Nu är det satt s.k "recovertapet" i hallen och trapphuset upp till övervåningen, jaaaaaaa!!!! Vilken lättnad att det går framåt, och vi får hjälp i morgon med, med målning och golvläggning. Är sååå tacksam, glad och lättad, ska bli så härligt att ha ett komplett hus. En vardagshjälte har jag haft jobbandes här i dag! Hoppas jag kan hjälpa hjälten med något en dag......... För att citera hans son"Min pappa kan allt, han har nog en superhjärna" Jag skriver under på det :)


Härlig dag har vi haft på Hajen:) Skapande av stentroll och kalas för barnen som fyllt år. Goa härliga barn har vi, spontana, humoristiska. Nu till sommaren lämnar vi ca tio stycken som ska börja skolan, och flertalet har vi haft sedan de var 1-1½ år, ledsamt!


Det går framåt, och blir ljusare på morgonen och kvällen, det gillar jag! Solen värmer och jag känner att vi går mot varmare tider, gott!!


Nä nu ska jag ta mig en dusch, och strax knoppa in..........


Ha det gott!!


//A





Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards