Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Annika Skoog - 4 maj 2011 22:36

Då kör vi igen. Ska slänga in ett inlägg som skulle kommit in i går då.......


Jag undrade vart värmen tagit vägen, för den är inte här i Ystad med omnejd i alla fall. Igår var det riktigt kallt, hagelskur på eftermiddagen och ynka 4 grader. Har varit rimfrost på bilarna varje morgon sedan i måndags. Men men, det ser varmare ut till helgen, gott!


I går var vi på Ohlssons basar och fixade present till Thilda som har fyllt år, och vi ska dit på lördag och gratulera henne, samt träffa Thildas trevliga föräldrar.

Hugo och Lovisa fick påskpeng av farmorn och farfarn så de ville handla för egna pengar. Lovisa köpte något som heter "Snooks", en slag mjukisdjur som man ska kamma och frisera osv, man kan även samla olika. Allt för man ska "köpa, köpa" ännu mera. Hugo han handlade.........................ja lego.......den pågen pratar lego, drömmer lego, leker lego, köper lego, det är vår egen legofantast helt enkelt!


Efetr middagen i går hade jag och sambon grovrensning/rengöring i vårt kylskåp, lite örke faktiskt. Ska väl ärligt erkänna att jag inte är jätteduktig på att grovrengöra där, blir mest lite torka av då å då, här och var. Är en ren fröjd att öppna kylen nu, fiiiint!

Ikväll fick skafferiet sig en omgång, så nu kan vi se vad vi har därinne. Nöjda!!


Ett stort grattis till Ingrid min barndomsvän, som fyller år idag. Hurra, hurra, hurra!


Ja gott folk, det var allt från Herrestads bloggen.

Tack för att ni läser!

/A 



Av Annika Skoog - 4 maj 2011 21:56

Skrev ett ganska långt inlägg i går, och när jag skulle spara det hände något och sidan "webbsidan kan inte visas" kom fram, inlägget är borta. Grrrrrr! säger jag då.


Men jag gör ett nytt försök att lägga upp denna på Fb, och återkommer efter en stund med ett längre inägg om det funkar.


Ha det bra så länge

/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards