Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Annika Skoog - 13 januari 2013 12:02

......Detta med bil, vad vill jag ha? Hur mycket är jag beredd att ge för den? Stor? Mellan? Årsmodell? Suck!


Var i alla fall och provkörde en bil i går eftermiddag, jätteskön att köra, barnen satt bra, mannen tyckte med att den var skön att köra.......Ska man slå till direkt? Om det dyker upp ett bättre erbjudande? Jag har ju trots allt en bil som jag kan köra med, ingen panik att lämna tillbaka den, bara om någon skulle vilja köpa den. I alla fall körde vi en Renault Megane Grand Scenic, modellen större än den jag har haft. Jag har fastnat för den modellen eftersom den är lite högre, du sitter skönt och den var en fröjd att köra, ja jag blev nog lite kär:) Men om det blir just denna bilen eller en likadan, det vet jag inte. Provsatt en Renault Megane kombi, men nej jag satt bättre  och framförallt högre i Grand Scenic. Suck vad svårt, känner mig jättevelig, får fundera och leta vidare......


Snöar gör det lite till och från men det verkar inte bli så mycket av det, här är ett tunnt täcke men inte mycket. Får se hur om det kommer mer. Vi fixar, plockar och donar här hemma.


Lånerenaultens fläkt är fixad, skönt. Den går i mellanläget, ska väl slippa igenimmade rutor nu.....


//A



Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards