Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Annika Skoog - 6 januari 2013 16:16

I morgon är det tillbaka till verkligheten igen efter 18 dagars sammanhängande ledighet, den har varit superskön och mycket välbehövlig. Vi har haft en otroligt fin jul med mycket gemenskap och mycket musik. Vi har även bara varit vissa dagar och vissa dagar har vi hittat på andra saker som utflykt till fiskeboden i Nybro för sopplunch, och biobesök en dag, samt träffa fina vänner. Vi var även på en kul nyårsfest i Sölvesborg, med kära vänner. En alldeles perfekt ledighet.


Har idag sagt hej då till min lilla bil :(....... Tömt den på grejer, jag blir fäst vid mina bilar, så lite sorgligt är det att den behöver åka till bilkyrkogården, men men detta var väntat, men jag hade hoppats att skulle klara vintern. Nu är jag på jakt efter en nyare bil, vi får se vad det blir. Under tiden kör jag en lånad Renault Espace, blågrön för ni som möter mig:)


Vi vinkade även av familjen Milton vid tåget, de lämnade Ystad under eftermiddagen för viadare hemfärd mot England/Birmingham, ses till påsk:)


Vi ska strax äta lite middag, packa väskor inför morgondagen, skolan börjar inte förrän på tisdag, men vi börjar jobba igen efter julledigheten så det blir fritids för barnen. Sen efter några dagar är vi inne i "trallen" igen, skönt på ett sätt, skönt att vara ledig med:)


Ha en härlig vecka!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards