Alla inlägg den 15 september 2012

Av Annika Skoog - 15 september 2012 22:36

Idag har vi haft en skön ledig dag, jag började dagen med en nästan 5km promenad, och efter det frukost.  Pojkarna körde iväg på Hugos handbollsträning som började idag, han har längtat. Satt i går eftermiddag och beundrade sina nya handbollsskor. Han tyckte att de var sååååååå snygga:) Efter första träningen var Hugo helnöjd, och där var kompisar som han kände från klassen med, så det känns bra att han har hittat en aktivitet han vill fortsätta med. Han har goda förutsättningar för att bli en framgångsrik handbollsspelare, lång och vänsterhänt:)


Jag och Lovisa var hemma, fixat en Spotifylista till henne, nöjd tjej:) Jag har tvättat och burit upp en faslig massa ihopvikta lakan, badlakan, handdukar mm från torkrummet..........Varför kan jag aldrig bara bära upp efterhand?? Nej jag lägger det här så länge tänker jag, och sedan fylls det bara på.......Men det var ihopvikt ialla fall, sprang upp och ner X antal gånger(där X står för okänt antal.......) Lunch när pojkarna kom hem, telefon med kära syster, alltid trevligt!


Jag körde och handlade, barnen åkte med pappan till stan för bland annat besök på "Hemmakväll" för hyrning av filmer. Lovisa har tjatat om att hon ville ut och gå, och vad gör man inte för sina barn......... Med risk för att man börjar promenera på "tosingavis", jaja denna kroppen mår bara bra av att motionera:) Lovisa pratade oavbrutet hela rundan, hon ville gå och se på åsnan som går med några hästar, så vi gick ca 3,5 km....... Inte en klagan, bra i och för sig.


Kvällen spenderades hemma med god mat, ett glas rött, fika till filmen "Piraterna", samma som har gjort "Wallace & Gromit", kul för både oss och barnen!


Ska sjunka ner i soffan en stund till:)


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards