Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Annika Skoog - 13 januari 2012 15:48

Härliga fredag, och jag sitter här och väntar på att golven ska torka. Sen kan jag med hålla helg. Städade ut julen igår, och det tar ju sin lilla tid (men sätt inte upp så mycket julpynt då, sambos kommentar..........) Nä jag har inte jätte jättemycket tomtar, klart allt är ju relativt. Men jag har de samlade, uppe på skåpet, i en liten hylla osv, några i fönstret. Men det tar ju ändå tid att plocka ner allt i sin påsar, och sen ner i kökssoffan.


Fredagen den trettonde, otursdagen.......Ja i morse var jag nära att bli påkörd av en bil när jag skulle hämta tidningen.......... Iockförsig h*n körde betydligt mer än i 50 med........


Helgen blir lugn, hoppas på jobb däruppe, ska förhoppningsvis kunna börja med recovertapeten så vi kan måla.


Haft en lugn vecka på jobb, lagom med barn. Idag har vi varit väldigt lite. Utevecka nästa vecka och det har ryktats om snö på måndag........ Hoppas ryktet säger rätt.


Pappa sämre igen denna veckan, har ramlat en gång till.......Känns oroligt, samtidigt som de inte kan binda fast honom. Han vill ju säkert kunna gå och resa sig som han har gjort innan, att han numera är så ostadig kanske inte han alltid förstår......... min fasa är att han bryter lårbenshalsen, och bli liggandes, inget bra alls.........


Hoppas ni får en skön heög, det ska bli fint väder, njut!


///A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards