Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Grrrr!

Av Annika Skoog - 19 januari 2012 18:55

Skrev precis ett blogginlägg som försvann när jag skulle lägga ut det!!!!!!! Det är inte min dag idag...........


Har inte orkat blogga, för den envisa förkylningen har bestämt sig för att stanna i min kropp och ge mig snor i hela "huet", och med det en fantastiskt skön huvudvärk(inte), näsan täppt eller rinnande, ont i kropp och luftrör........men det var inte så farligt som en "klok" människa sa till mig i början av veckan!! (nej jag jobbar ändå!!) Kvällarna har bestått av laga middag, plock, plock och lite till plock, ungar i säng, efter dusch fick mamman lägga sig under varma filten i soffan, ZZZZZzzzzz


Härlig utevcka har vi haft, ingen blåst som tar knäcken på en, kanska kallt men härligt! Några härliga promenader har vi fått, till lekplatser och Höga Berget. Vi har fått en ny kollega i Hajen, Pernilla, trevlig och känner oss och barnen, så det känns kanon!


Så här långt känns 2012 bra, lite att se fram emot i form av tjejträffar och kalas, allmänt trevligt och mysigt!


Njut av kvällen , snart helg!


//A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Skoog - 30 december 2018 15:37

Såg i "flödet" att det var åtta år sedan jag startade denna bloggen, men jag måste ju medge att detta året har varit det sämsta i antalet inlägg . Såg att jag inte bloggat sedan i april, kanske ska försöka skriva en gång/månad. Jag vet ju att det är ...

Av Annika Skoog - 16 april 2018 21:27

Våren kom visst av sig litegrand förra veckan. Det började bra i måndags med strålande sol och ljumma vindar, bara tunna överdragsbyxor och en fleece. Men resten av veckan har jag haft thermobyxor, fleece, vinterjackan, mössa och vantar och nästan fr...

Av Annika Skoog - 8 april 2018 20:19

Äntligen är våren här, nästan helt ofattbart att det var snöstorm för en vecka sedan.......... Både i dag och i går satt jag ute en stund på trappan (har inte fått ut trädgårdsmöblerna än). Riktigt härligt och varmt om "snudan", och det riktigt lukta...

Av Annika Skoog - 4 april 2018 21:16

Haft en väldigt trevlig och intensiv påskhelg. Men en påskhelg helt i min smak. Vänträffar, släkträffar, god mat, en rätt kravlös högtid och massor med ledigt. I år blev det ingen påskcup i Hilleröd för killarna i Hugos lag. De satsar längre fram för...

Av Annika Skoog - 25 mars 2018 21:34

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra känner jag, förra gången jag skrev var den 14 januari.....två månader sedan......... Undrar i fall det finns några läsare kvar????? Jag har full förståelse i fall ni har tröttnat, det händer i...

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards