Alla inlägg den 24 september 2011

Av Annika Skoog - 24 september 2011 22:16

När ska allt tråkigt vända??? Fick nu ikväll reda på att en fd. arbetskamrat till mig har fått en stroke! Jag kan inte fatta det, pratade med hennes son och de vet inte än hur "illa" det är..........För närvarande är hon inte kontaktbar, mina tankar är hos Er ikväll!!


Annars har min dag varit bra, fixade lite här hemma på fm, mannen igaraget. Sen hämtade jag Jessica, mellanlandande på apoteket......ZZZZZZZzzzzzzzz inte mycket folk men alla måste diskutera sin medicin helt ingående alltid när jag är där.........Sen var vi hos Marita på "tjejfika", trevligt och avkopplande. Satt där några timmar och drack kaffe och pratade.


Satte mig ute i solen en stund, ganska skönt!


Pappa ska flyttas till korttidsboende i Sölvesborg på måndag, och där ska han får vara tills hans permanenta boende är klart. Ett steg i rätt riktning, även om det blev en extra flytt nu, så är nog ett korttidsboende en bättre miljö än sjukhus. Hoppas också att det löser sig fort så han kan få lugn och ro.


Imorgon ska barnen på kalas, och vi ska få hjälp med ett murararbete, samt lite trädgårdsröj, och gräsklipp.


Sen va det måndag igen.........

//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards