Alla inlägg den 12 september 2011

Av Annika Skoog - 12 september 2011 22:40

Har börjat, nu är vi igång när simskolan drog i gång idag. Fick ändra tid om jag var med i vattnet som hjälpledare. Ja allt för barnen, och jag var i vattnet, hjälpte till så gott jag kunde. Barnen älskar sin simskola och Lovisa har bad/simskola med skolan på måndagar å för hennes del blir det simhallen*2 på måndagar, inte henne emot.


Vill först tacka alla mina 31 läsare på gårdagens blogg, samt alla värmande ord. Jag vill inte att min blogg ska bli en tycka synd om, deppig, och tårdrypande, men jag uppskattar era "tänker på er" osv.  Att det finns läsare här varje dag även om jag inte har skrivit på några dagar uppskattas mycket, att just Du vill läsa det jag skriver. Jag skriver för att jag tycker om att skriva, tycker om att kunna sätta ord på saker, berätta om roliga saker i vårt liv........Som just nu går ut på att hålla oss ovanför vattenytan. Jag orkar jobba, fixa med barnen, se till så att det blir mat lagat, städa osv. Större utsvävningar än det orkar jag inte för tillfället. Jag är jättedålig på att höra av mig till vänner, känner mig inte på topphumör, men det går. Hoppas på en bättring och hoppas att pappa svarar bra på sin nya medicin, så han kan flytta till särskilt boende inom kort.


I morgon em ska jag bli 4½ dl blodfattigare, dagens goda gärning. Övervann min sprutskräck och blev blodgivare 1998, stolt! Alla friska människor som kan tycker jag ska lämna blod, en dag kanske det är Du som behöver blod.


De har lovat storm och det har börjat med regn å vinden viner utanför fönstret, ska nog ta och krypa ner under duntäcket och sova lite. Inte bara barnen som var trötta efter utedag+ simskola(Hugo å mamman), och simskola*2(Lovisa).


Så tack igen alla ni som läser min blogg, gillas


/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards